סל
0
X
התחבר
  התחבר
X
שכחתי סיסמה
X
נא למלא כתובת מייל
X
פרטים אישיים
מייל
כתובת
שנה סיסמה
X

× איך מזמינים כדאי לדעת אנחנו כאן בשבילך ראיתי קניתי צור קשר
אנחנו כאן בשבילך
מי אנחנו
Zoly היא פלטפורמה נוחה פשוטה ויעילה בעברית לרכישה באתרי הקניות המובילים בחול המותאמת ללקוח הישראלי הן מבחינת השפה והן מבחינת המוצרים אותם הוא מחפש. זולי הוקמה במטרה להביא בצורה הפשוטה והיעילה ביותר את חוויית הקניות מחול והחיסכון הכספי שיכול להגיע לעד 80% מהמחיר בארץ.


איך אנחנו עושים את זה ?
- חיפוש מוצרים בעברית - תיאור המוצר ופרטי המוצר בעברית !
- כל המוצרים הנמכרים דרך את זולי חדשים ונשלחים לישראל !
- תשלום מהיר ומאובטח ללא צורך בהרשמה מוקדמת ובכרטיס אשראי בינלאומי !
- ממשק קל , פשוט ובטוח והכל בעברית !

הלקוחות הישראלים מבינים היום כי התשובה ליוקר המחייה בארץ היא צרכנות נבונה - לא עוד פערי תיווך מטורפים ליבואנים , למפיצים ולמשווקים . צרכנות נבונה שנת 2017 היא ייבוא אישי! לקנות ישירות מהמפעלים והספקים בסין ובחול .
מערכת זולי עושה מאמצים רבים כדי לגשר על מגבלות השפה, מגבלות תשלום, אנו מציעים לכם שירות לקוחות איכותי ומאפשרים לכל לקוח בישראל ליהנות מהחיסכון שברכישת מוצרים בחול. אנו מזמינים אתכם ליהנות מחוויית קניות איכותיות וחסכונית ולהצטרף למהפכת הצרכנות החדשה: אין צורך לפתוח חשבון בכל אחד מהאתרים אצלנו תחת קורת גג אחת תוכל להנות מקניות ברשת עם חשבון משתמש אחד ב Zoly :
איביי בעברית עלי אקספרס בעברית / אלי אקספרס בעברית .

מהיום תוכלו לחפש בעברית את המוצר שאתם מעוניינים לקנות, לעיין בפרטי המוצר בעברית, למלא פרטי כתובת ותשלום בעברית ולהיות בקשר ישירות מול המוכר גם כן בעברית !
ללא תהליכים מורכבים ומסובכים והכל במקום אחד!

למה לקנות אצלנו ?
- צוות האתר בודק ומסנן עבורך את המוצרים האיכותיים והמשתלמים ביותר.
- ניתן לבצע רכישה בתהליך פשוט ומהיר.
- שירות לקוח נגיש בעברית.
- בקרת איכות על מוצרים וספקים.
- מכבדים את כל סוגי כרטיסי האשראי ( אין צורך בכרטיס אשראי בינלאומי )


אתר Zoly מבטיחים לספק לכם חווית קניה חדשה ,נוחה וחסכונית ועומדים לשירותכם בכל עת .
האם האתר מאובטח ?
האתר מאובטח ברמה גבוהה ועומד בתקני ssl ובתקני חברות האשראי השונות כמו כן פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים בשרתי החברה .
האם ניתן לרכוש בכל כרטיס אשראי ?
הרכישה באתר יכולה להתבצע בכל סוג של כרטיס אשראי ישראלי ובינלאומי. אין צורך בחשבון paypal! מכבדים את כל מותגי כרטיסי האשראי.
האם ניתן לבצע קניה בתשלומים ?
הקנייה בתשלומים אינה מתאפשרת באתר .
האם צריך להירשם לאתר כדי לבצע רכישה ?
לא חייב להירשם לאתר לפני ביצוע רכישה , המערכת תבצע עבורכם רישום אוטומטי . המייל שלכם ישמש כשם משתמש והסיסמא שלכם תשלח לדואר האלקטרוני מיד בסיום הרכישה.
האם המחירים באתר כוללים מיסים ?
המחירים באתר אינם כוללי מיסים , במידה וישנם תקבלו הודעת תשלום על כך מחברת הדואר או מחברת שילוח אקספרס מוצר/חבילה שערכה עד 50$ בדר"כ פטורים מתשלומי מיסים ומע"מ. אתר Zoly מעמיד לשירותכם את שירות זולי במכס . לפרטים אודות השירות לחץ כאן למידע נוסף אודות תשלומי מיסים ומע"מ לחצו כאן: http://62.219.95.10/misimmerukht/
איך אדע שבחרתי את המוצר הנכון עבורי ?
Zoly עושה מאמצים רבים כדי להציג מוצרים איכותיים מספקים איכותיים ואמינים. אנו ממליצים לקרוא היטב את תיאור המוצר ולא להסתמך על התמונה בלבד. בנוסף אתם מוזמנים לעיין במדריך המלא איך מזמינים שם תמצאו טיפים ועזרים שונים לבחירת המוצר המתאים ביותר עבורכם .
מה הטלפון שלכם ?
הדרך הפשוטה והמהירה לפנות אלינו היא באמצעות צור קשר באתר. אנו מטפלים במאות הזמנות ביום וכדי לאפשר לכם את המחיר הכי זול ברשת אנו לא מחזיקים מערך שירות טלפוני, בנוסף התכתבויות במייל מתועדות וכך ניתן לייעל את השירות עבורכם . יחד עם זאת אנו זמינים עבורכם במייל 24/7 לכל פנייה ומבטיחים מענה מהיר ויעיל.
מהו זמן אספקת המוצר ?
זמני המשלוח משתנים בהתאם לסוג המשלוח שבחרת והמקום ממנו המוצר נשלח. זמן האספקה מופיע בפרטי המוצר לכל מוצר יש זמן אספקה שונה , בפרטי המוצר יופיע זמן האספקה המשוער. זמן הגעה ממוצע של מוצרים הנשלחים מחו"ל בדואר אווירי רגיל הוא בין 14-40 יום בממוצע זמן הגעה ממוצע של מוצרים הנשלחים מחו"ל במשלוח אקספרס אווירי לדג' (dhl,aremax,fedex) הוא בין 7-12 ימי עסקים עם שליח עד הבית ובתיאום מראש. לאחר ההזמנה תוכלו להתעדכן בזמן הגעה משוער של המוצר באזור "ההזמנות שלי" באתר שם תוכלו לראות את מספר המעקב של הדואר במקרה של משלוח אווירי רגיל או את מספר המעקב בחברות משלוחי האקספרס כגון dhl. שים לב : חבילות קטנות לעיתים אינן נשלחות עם מספר מעקב של דואר ישראל. במקרה זה עקוב אחר זמן ההגעה המשוער של המוצר אשר מעודכן באזור "ההזמנות שלי" .
מה מצב ההזמנה שלי ?
כדי לראות מה מצב ההזמנה שלך , התחבר לאתר עם שם משתמש וסיסמא שיצרת או שקיבלת למייל לאחר ביצוע הזמנה ראשונה באתר. לאחר מכן היכנס לאזור ההזמנות שלי שבראש האתר מצד שמאל. שם תוכל לקבל את כל המידע אודות ההזמנה שביצעת. בכל מקרה תקבל עדכונים שוטפים למייל אותו הזנת במהלך ביצוע ההזמנה על סיכום ההזמנה ומצב המשלוח.
זמן ההגעה המשוער חלף והמוצר לא הגיע מה עושים ?
במידה וזמן ההגעה המשוער חלף והמוצר לא התקבל, דווח על אי הגעת המוצר באמצעות הכפתור המיועד לכך באזור ההזמנות שלי השייך לאותו מוצר ספציפי. כדי שנוכל לסייע בהתנהלות מול הספק ואתם תוכלו לקבל את הזיכוי או את המוצר אחד משניהם הקפידו לבצע פעולה זו מיד לאחר שזמן ההגעה המשוער חלף. שים לב! דיווח על אי הגעת המוצר מוגבל בזמן בו ניתן לדרוש החזר כספי, אנו נוכל לסייע לקבלת החזר כספי רק כאשר זמן זה לא חלף בכפוף לתקנון האתרים בחול מולם אנו עובדים.
טעיתי בפרטים שהזנתי בעת ביצוע ההזמנה מה עושים ?
כל בקשה לעדכון פרטי הזמנה כגון כתובת , צבע , מידה וכו' יש לפנות אלינו בהקדם בצירוף מספר הזמנה והפרטים אותם מבקשים לעדכן דרך כאן ונשתדל לסייע. חשוב לדעת! עדכון פרטי הזמנה יתאפשר רק בסמוך לביצוע ההזמנה ולפני שמהשלוח יצא מהספק !
ביצעתי הזמנה ואיני רואה אותה באזור ההזמנות שלי , מה עושים
בודקים שאתם מחוברים לאתר באמצעות החשבון שיצרתם או באמצעות המייל שהזנתם בעת הרכישה והסיסמא שנשלחה אליכם עם סיכום ההזמנה למייל. בדקו שוב את אזור ההזמנות שלי שנמצא בראש האתר מצד ימין. לא קיבלתם מייל לסיכום ההזמנה? כנראה שהקלדתם מייל שגוי או שהמייל עבר בטעות לתיקיית ספאם spam. בדקו את תיקיית הספאם במייל שלכם ואם עדיין אינכם רואים מייל פנו אלינו כאן וציינו את הפרטים הבאים : מייל אותו הזנתם בעת ביצוע ההזמנה ( וודאו שהמייל נכון ). תאריך רכישה. סכום רכישה. 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי בו בוצעה הרכישה. מספר ההזמנה במידה ויש. צוות האתר יקבל את פנייתכם ויטפל בה עד יום עסקם מפתיחת הפנייה. אנו נאתר את ההזמנה והמייל בו ביצעתם את הרכישה ונעדכן את ההזמנה לאזור ההזמנות שלי בחשבון שלכם.
קיבלתי מוצר פגום / מוצר לא כפי שתואר מה עושים ?
הטיפול במוצרים שהתקבלו פגומים לדוגמא חולצה קרועה, או מוצרים אשר לא התאימו לתיאור המקורי שלהם לדוגמא במקום חולצה בצבע כחול קיבלת חולצה בצבע צהוב יתאפשר תוך 14 יום מקבלת המוצר / במידה והגנת הצרכן בתוקף בכפוף למדיניות החזרת המוצרים של הספק . * הארוך מביניהם. חשוב להקפיד לדווח על כל בעיה שקיימת במוצר מיד עם קבלתו , בכל מקרה שבו תתקבל הודעה מאוחרת מהרשום לעיל על פגם במוצר/מוצר לא כפי שתואר, לא נוכל לקבל טענות אלו ולזכות בגינן את הלקוח. במקרים בהם המוצר הגיע פגום/לא כפי שתואר, יש לפנות אלינו דרך כאן בצירוף מס' ההזמנה ומס' הפריט ובצירוף תמונה או קישור לסרטון בהם יהיה ניתן לראות בבירור את הבעיה במוצר. במקרים אלו ובתנאי שהפנייה התבצעה על פי הרשום לעיל, אנו נפעל מול המוכר לקבלת החזר כספי מלא / פיצוי כספי לשביעות רצון הלקוחות. ישנם מקרים בהם המוכר ידרוש החזרת המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא במקרים אלו אנו נספק לכם את הכתובת לשליחת המוצר חזרה אל המוכר, את מספר המעקב של החבילה שהחזרתם אל המוכר העבירו לנו והזיכוי המלא יבוצע כאשר המוצר יתקבל אצל המוכר. * עלות המשלוח היא על חשבון הקונה בלבד. * ללא מספר מעקב של החבילה לא נוכל לזכות והפנייה תיסגר.
שירות לקוחות בעברית
תשלום מאובטח
בכל כרטיס אשראי
שירות זולי במכס -
החזר על הוצאת מכס
נעים מאד - Zoly קונים בחול איביי בעברית

אם עד היום לא ידעת איך לקנות בחול, מעכשיו אתה פשוט לא צריך לדעת! זולי האתר העברי המוביל ברשת מוצרים ממיטב החנויות בחול במחירים המשתלמים ביותר. פשוט מוצאים, קונים ונהנים. והכל בעברית!
ליצירת קשר Support@zoly.co.il

מידע לגולש

איך מזמינים
כדאי לדעת
ראיתי קניתי
צור קשר
תקנון
כתובת למשלוח דואר :
זולי לקנות בחו"ל
ת.ד 4154 , מיקוד 7414003 , נס ציונה.